Snart ;)

Hej hej ,

Idag har det bara varit skolan för min del , började kl 09.55 så hade alla fall lite,lite sovmorgon ;). Sen hade vi ingen matte idag så vi hade håla ! Vi hade annat för oss då ;) Dans <3

I fredag så kom 2 av tjejerna som dansar i Dynamitez på nic och frågade oss om vi ville va med o dansa på deras show som dem skulle ha , klart att vi tackade ja ;P Så idag har vi tillbringat lite av våran tid till det . , Det var idag showen var så vi fick inte så mkt tid på oss att förbereda oss :/  Men vi hade lite kludd med vår engelska lärare för att det ena passet gick på vår eng, o vi skriver en filmrapport på eng, o det ska man ju absolut inte missa:S Men det fixade sej efter ett litet tag så att vi kunde vara med alla fall :D Vi dansade vår dans som vi hade på knutan och på bian , :/ hade velat ha en lite bättre dans , eller ja roligare musik , vi dansade till high school musical *) hahah !  Men men , det spelar ingen roll det e vi som har gjort den o vi ska vara stolta ;P Det gick bra alla fall !! . Tack för att vi fick vara med :;)!

Kom hem , tog lite mat  och tittade på top model och mös med min tiffis <3, sen började jag städa på mitt rum , måste lära mej att hålla  ordning på mitt rum , kläder överallt , alltid !! orka stäääda !! blöö :D Måste lära mej !!
Just nu gör jag ingenting , är ensam hemma , bebban stack till sassa ett tag o lämna syrran hemma ensamen :( hihi ne skojja , det e skööööönt att vara hemma själv ibland !!
Tänkte att jag skulle sätta mej o tat lugnt framför tvn o slappa lite !   Imon e det julfest i skolan btw !;D hahah






Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0