Snart över !! :D

Hej hej ,  ledsen att jag inte uppdaterat på sista tiden , har vatt så mkt med julen hit och dit en massa har verkligen inte haft tid ! :/  Har ju haft kusinerna nere  också !:D

Inatt har jag nannat hos min baby (L) Vi var ju tvugna att testa hans nya spel han fick av mej i julklapp , till sitt xbox  : Scene it ? , och Lips , SKITKUL , hihi , fast baby vann över mej hela tiden på scene it , men sen kunde jag klassa ut han i Lips ;) Där satt vi och gaal som höns hahah :D Undra vad hans grannar tkte :D men det var skitkul alla fall :D Baby skulle igenteligen jobbat idag , när vi var hos pappa skar han upp foten på ngt , och det har inte läkt helt , så han har fått ngn inflammation , stackars älskling (L) så han va iväg hos läkaren oså imorse medans sandy låg o nannade i sängen :D
Åkte hem 17.10 nu för ett tag sen , saknar min bebbe "

I alla fall , min jul har vatt bra och jag är jättenöjd med mina julklappar :D Jag fick en efterlängtad adidas-tröja av min baby :) blev så glad :D pengar av syrrorna o mormor o morfar , och evenemang 2009 av mamma , hon hade kollat upp biljetter till melodifestivalen i malmö men biljetterna var slut , så hon sa att vi får välja vad vi vill hitta på så gör vi det :D det var en kul julklapp :D sen lite annat smått och gott :D Det var en bra jul alla fall :D
 


<3
Den vita fick jag av baby i julklapp  , och den svarat köpte jag på rean :D mjaooouu love them ! <3

Gliiiisen :D
Det är ju också viktigt att köpa julklapp till vovvisarna , så det fick bli en söt lite rosa gris ohja den låter som en gris med :D Fett sööööt :D


Snart är allt över med jul och nyår , ska bli såå skönt att slippa tänka på allt julklappar, mat stress blaaaaaja o vart man sk avara på nyår och hur var o när ! :/ :S Men såklart så ska man ju jobba på både nyår och nyårsdagen , men det ger goa pengar som in i ;) så man ska inte klaga , får bara ta det extra lugnt på nyår ! :/ Det fixar sej :D Ska nog ner till stan imon o fixa naglarna ngn stans nu till nyår ;D om inte mammas jobbekompis kunde fixa till mej , hon bor ju rätt över gatan här så det hade varit perfekt :D Får vell se: D

Nu ska ja bara ta det lugnt framför tvn och ta ngt att äta, sen ska jag nanna gott i min egna säng :D (L)



Take care // Sandylicooous






Kommentarer
Postat av: Stephanie

haha, den grisen köpte ja till min hund också =D

2009-01-08 @ 16:03:45
URL: http://snuffsnuff.blogg.se/
Postat av: Catte

SÖt gris :D OCH DOM TRÖJORNA ÄR SÅÅ FINA .. du med :D

2009-01-22 @ 23:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0