Snart jul! , :P

Har precis vaknat , tog mej en liten tupplur ! :D det behövs ibland. Hade verkligen ingen lång dag idag , jag visste om att vi inte skulle ha svanska och anatomi , men att jag skulle ha dans o matte senare, det var bara det att vi skulle sitta och vänta i 3 timmar från dansen till matten , vem orkar bara sitta 3 timmar :S så vi gick o pratade med vår mattelärare , så vi fick ledigt istället ;P om vi gör 2 gamla del 2 prov från nationella får vi giltig frånvaro ! :D , :/ blöö !

Var ute med hundarna innan efter att jag kommit hem , det var så kallt , längtar verkligen till sommaren , men nu är det såå nära till jul ,det är bara 20 dagar kvar till julafton idag !!! Kan ni fatta 20 dagar , det dröjer inte länge alls till att det är sommarlov :D O då e det mitt sista sommarlov i mitt liv , ! sen e det studenten ;P tiden går såå sjukt snabbt ! Men det är bra ibland det med !:D

Tänkte jag skulle ta på mej ordentligt med kläder o gå bort och sola  :D känns som att jag behöver en härlig stund i solarium :D Få lite bränna så man slipper känna sej som en snöflinga ;) Skriver kanske senare ikväll med :D



Jag älskar dej baby <3



Take care //Sandyliciooous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0