Seg dag :/

Hej hej ,, har nästan precis kommit hem , har krängt i mej en goo bagel från bagels cafe ;D mm gott :!
Vaknade försent imorse , men skyndade mej så jag hann endån :D Hade matte nationella direkt på morgonen , det gick inte så vidare ! men men tror vell antagligen att jag kmr få gå om matte A :( igen !! Matte är verkligen inte min grej :D
 
Senare ikväll ska jag hem till min baby <3
Men nu ska jag gå ut med mina små diamanter (a) sen sätta mej o försöka skriva lite på tidningen till samhällen som ska vara klar på fredag :!


Tänkte jag ba skulle lägga in ngn bild från när vi va och åkte skridskor idag ;P på idrotten !

<3
Jag och mina sötnosar med skrillorna på ;P

Pompisar ;D
Pusse jue :D



Skriver lite senare ikväll kanske :D  Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0