Hemma hos pappa :D

Äntligen är vi hemma , sitter och tar det lugnt o dricker lite cider  ;*  Tågresan vart helt ok , men mkt folk på tåget !
Fösökte blogga lite från tågen men gick tyvärr inte , sändningen till min lilla dongel var allt för dålig så kunde inte :(
Nu har vi alla fall kommit hem , o det e sköönt :D  Äntligen sköönt att ha min baby med mej när jag är iväg!!

Sitter och pratar med mamma o bebben på msn , camar lite , i miss my mommi :/ och bebban o vovvarna redan , såå sjukt hemmasjuk så det finns inte ;/ E såå sjukt varm i hela kroppen , här e varmt så man kan poppa poppcorn i luften  * 


Men nu ska jag avrunda här , skriver nog lite mer imon , ska nog ut och handla julklappar i kållered imon , så jag hör nog av mej när jag har kommit hem :D

Saääändy :D
Jag :D Har tatt mej typ 1 timme att skriva denna bloggen , har pratat med allt och alla på denna tid :D


Jag saknar dej !! <3





Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0