Nyår imon :D

Hej hej hejsan ,

Vaknade upp ensam i min stora säng imorse  , rätt sköönt ,min bebbe ringde mej! Upp och hoppa så skulle jag ut med vovvarna ! sen städade jag fiint på mitt rum sen tog jag på mej , jag åkte till väla med mammis , mkt mkt folk på väla ! :( blöö ,, ! Jag köpte lösnaglar , brunkräm , mascara , foundation-svamp en deo och en stoooor stoor påse godis , jag ska ju försöka med ett nyårslöfte att bara äta godis och dricka läsk på helgerna och börja äta bra , har nog lyckats få med mitt godismonster till mamma på detta löfte ;) , :/ får vells e hur det går :D Äter på tok för mkt godis , och jag har ju anlag för diabetes så det får man vell försöka kämpa för att inte få ,, inte kul när man vet hur jobbigt pappis tkr att det är med sin diabetes :( Menmen lite kuligare saker nu ,

Imon ska jag hem till min efterlängtade catte och käka med henne och ngra till :D sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra :S , men ska hem sen alla fall och inte för sent , jobb på nyårsdagen :( 13 - 21 lite segt men det ger bra pengar så vrf klaga :/

Nu ska jag o mamma ut med vovvarna sen ska jag nog titta tv ett tag ,sen slår jag huvudet i kudden ska nog titta klart på kung fu panda , men kmr vell somna snabbare än tåget ;)


Kärlek
Imon ska jag träffa min baby (L) Och han ska nanna här hos mej (S)

Bästa
Ska hem till min snäcka (L) Har saknat dej så sjuukt mkt :( Ska bli kul att träffas imon <3

Kmr nog inte att ha tid att skriva imon, men kmr senare bilder och massa roligt :D

Take care // Sandyliciooous




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0