Mina dagar hos pappa :D

Fredag :Tog tåget kl 6 till pappa , och var framme ung, kl 20 i mölndal :D pappa stog på stationen och väntade på oss , tog ung. 20 minuter att köra hem till pappa från stationen , när vi äntligen var hemma hälsade vi på alla som var där  och satt oss ner o tog lite o dricka , det var sköönt att äntligen komma hem och träffa pappa o lotta , och(katten) charlie off course , fast det första jag fick av han var ett bett i handen  , ajaj ! hihii , vi satt uppe till ung kl 3 sen gick vi ut o bäddade våra sängar i lillstugan , sen gick vi och la oss ,

Lördag :  Vaknade upp bredvid min bebis <3 kändes underbart , gick in o käkade lite frulle , gick och gjorde oss i ordning för att åka till ngt ställe man kunde hitta ngra julklappar , vi åkte in till kållered, hittade inte så mkt julklappar där , men jag fick ju ett par stövlar av min baby (L) Sen åkte vi hem igen , vi skulle vara hemma till halv 3 för att vi skulle käka julmat , när vi kom hem fick vi sitta o vänta ett bra tag på att det skulle bli mat så vi tittade på film o mös i soffan littegranna :D sen vart det mat , gott gott va det !! sen efter maten delade vi ut lite julklappar för småbarnen kunde inte hålla sej så länge ;) sen va det basta på listan ;D satt o drack lite o basta oså , riktigt sköönt , sen va det buuuuums i säng , somnade som en stock , !:D

Söndag:  Då var det dags för shopping idag igen , men först va det en del på morgonen som skulle göras , satt o spelade lite spel först , sen så hade vi minikalas för Zoe som fyllde 9 år :D Fick lite tårta o paketer , sen gjorde vi v oss och tog kurs mot Frölunda torg , ett skitmysigt shoppingcentrum med massor av affärer, fick köpt alla mina julklappar , så det blev avklarat :D åkte o käka lite på donken innan vi skulle hem , sen raka vägen hem , baby köpte ett spel på frölunda torg som vi spelade när vi kom hem , sen va det basta igen , fast idag med lite ansiktsmasker, hårinpackningar , kroppscrubbs,  osv.  Skitmyysigt :D Efter de tittade vi ite film på tvn , jag o baby somnade i soffan så väckte mikis oss för o säga att vi skulle gå ut o lägga oss , o det gjorde vi ;) Blåste så vi trodde att lillstugan skulle blåsa bort :D men det gjorde den självklart inte :D hihi * Somnade väldigt snabbt :D


Måndag:  Vaknade idag av att pappa kom in o väckte oss kl halv 9 för vi skulle till ett stall och titta på hästar , miki skulle ha ngn häst eller va det va , i det stallet stog ngra av sveriges mest kända hästar som har dratt in mkt pengar, Där va en häst , Frallan som jag blev helt soll i , han såg såå snäll  ut och man såg riktigt hur han lyssnade på mej när man pratade med honom , är ingen häst-toka, men jag får beskrivning av syrran ;) hästen var söt som socker alla fall :D den hade jag velat ha :D Sen efter vi vatt där va det vidare på ånnu ett uppdrag, NetOnet , jahho , Tittade tundor lite där, sen åkte vi vidare till coop och handlade till maten , sen hem , jag o mikis slog in lite julklappar och sen skalade jag potatis till maten , medans killarna lavade ved utanför huset, :D Sen gick jag o baby och la oss i soffan o mös mkt mkt , till maten ,sen vart det stress o pappa körde oss till tåget , tåget gick kl 6, Har kännts som att dessa dagarna vatt såå jättelånga , man har fått gjort mkt , men ändån så korta och gått såå snabbt , tråkigt att åka hem igen !. Kom in på tåget , och såklart hade ju ngn tagit våra platser så vi fick skövla bort dem först, hmm kunde vell gissa vad det var ? :S Två hyperstöriga ungar som pratade så störigt att man ville strypa dem , o slänga ut dem från tåget , men som tur var satt dem bara 2 stationer efter vi gått på , sen fick vi 4 säten för oss själva hela vägen till hbg :D Jag o baby satt o mösde läsde oså .:D mYs pyyyssss !!! Sen äntligen hemma igen , kom babys morfar och hämtade oss och körde mej hem ,sen baby hem !!

Kmr att sakna dej i min säng inatt , Vi har sovit  tillsammans nu hela helgen och drf kmr det kännas konstigt att inte ha dej vid min sida inatt :( Men du kmr ju o sover hos mej imon :D (L) Älskar dej

Har haft såå sjukt mys denna helgen , villl tibaka :D Lägger upp lite bilder imon när jag lagt in dem på datorn :D


Take care // Sandyliciooous




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0