Lille julafton...

Somnade snaaaabt i soffan igår , fast mamma sa till mej och gå och lägga mej i min säng  , men jag hann somna innan jag kom så långt ,:D Vaknade på soffan och kände typ : vafan vart e jag :D hahahha
Efter jag vaknat gick jag ut med vovvarn , sen in o duscha , slog in julklappar oså , sen stack jag o mamma ner i stan för att hjälpa bebban med en present till hennes kille , som hon inte hunnit köpa själv , gick och tittade lite i affärer oså , Jag köpte en halsduk och en mössa och phc shampoo och balsam ,skitbra !!
Men nu har jag kommit hem , sitter framför tvn och ska snart börja göra i ordning här hemma lite , mina kusiner kmr ikväll så det skulle se lite ordentligt ut när dem kmr :D Sen ska jag hem till farmor o farfar :D




Take care // Sandylicooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0