Ledig dag.

Hejhej , sitter här på mitt fina nystädade rum , Lady gaga- Pokerface Dunsar i mina högtalare för min syrra ville höra den , hihi * Idag har jag lyckats ställa upp en fin julstjärna i mitt fönster som jag va o köpte innan med syrran ;P Det blev myspys :D Mitt rum behövde verkligen städas , så tänkte i o med att jag var ledig idag så fick det bli en liten städarummetdag :p Vaknade inte fråns kl 11 någonting av att baby ringde mej :D sen gick jag upp satt med vid datorn ett litet tag o väntade på mammis som var ute o gick sin runda , hon köpte med sej bullar till oss så vi kunde käka frulle tillsammans :D mysmys ! <3 Sen bestämde jag mig för att städa rummet , men låg och drog mej i sängen att ganska bra tag hahah * Skönt !Men sen tog jag tag i mej själv,  började plocka med massa småsaker , vika kläder som jag bara slängt ner i mina lådor :( så nu är det snyggt och prydligt där :D damma lite och byta sängkläder , fixa i min hylla/lådorna och sortera massa småsaker , blöö hatar sånt som bara ligger o skräpar sej !  vattna mina blommor , o mina bambustänger som stog o skrek TORKA ! :p Men dem ser ändå okej ut . Nu e det fiint på mitt rum. Och jag är glad :P


Igår va det uppvisning för alla på ind. val på Nicolai :D Först en på dagen kl 11 sen på kvällen 18.30 , alla var jättenervösa, men det gick skitbra :D Alla verkade tycka att det var bra alla fall  , Vi tyckte ju det var så pinsamt för att vi fick ha så sjukt fula klänningar på oss, i o med att vi dansade en 60-tals dans , men sen kändes det bättre med dem andra lite mer rockiga kläderna ;P Är nöjd alla falll :D Vi var duktiga tjejer <3 Ser fram emot när vi ska göra en egen dans tillsammans :D


Lite småttogott bilder  !! :d

Julstjärna :D
Min fina julstjärna :D

Jag o elin :D
Jag och elin i våra snygga klänningar ! O ja läppstift :P

Dans :D
Bild från lördags :D hahah , Danicz , i love all my girls <3

Har inte heller hunnit skriva på sista tiden :( Den sista bilden va från Ollis fest i lördes :D Hade skitkul :D
Mkt roligt, dricka o bus :P Stack ganska tidigt , ner till max o käkade sen hem , :D slocknade på direkten när jag kom hem :D Va glad för min baby va med :D <3  

Take care // Sandyliciooous <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0