Jordbävning :S

Vaknade imorse kl 09.45 , gjorde mej i ordning o skulle sticka till skolan , började 11 idag !! Då frågade mamma mej om jag hade känt det ! Ja ba : ehh vadå ? Jordbävningen :S ja undrade om hon bara skojjade med mej , o då sa hon att bebban hade ringt hem o sagt att det vatt jordbävning :s VAAA !! hahah : ,, jag fatta inge , jag har legat o nannat som en gris när alla andra legat o hållt fast i sina sängar för att inte trilla ;P hahah .. Jag sover nog djuprt som attan : D Smsade baby sen o frågade om han hade kännt av det , ohja det hade han ;) han hade blivit svinrädd o trodde att det va ngt flygplan som flög in i hans hus elr ngt ! :D  Men jag har dock inget märkt ;P hihi , sen va det skitmånga som pratade om det i skolan !


Hade lite julmys idag i skolan , med lite gotte dricka o lekar :D Det var mys ;9

Sen tittade vi på videon från ind. val uppvisningen ;P haha !! O sen hade vi julquiz , och betygsnack , det gick bra och är rätt så nöjd med resultatet :D 

Har lite huvudvärk så jag ska nog ta en paus från datan ett tag o tat lugnt :D




Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0