God morgon !

Hej hej , har precis ätit frulle om man nu kan kalla det så kl 13.20 på dagen :) Vaknade sent idag , sköönt !! Somnade iofs. inte från kl 2.30 igår ;P Fastnade vid datan o bråk (inte ja o baby) o tvn  en massa shit :D Sen när jag la mej va jag inte trött så la mej och tittade på en film jag fått av baby , massa gamla tecknade julavsnitt med kalle o musse m. fl. :D och möööös med min lilla vovve :D <3 somnade ganska snabbt så tittade klart på filmen när jag vaknade imorse :D

Nu ska jag gå in i duschen , sen ska antagligen mamma köra mej hem till baby , kanske åker vi ut till bjällerklang , en sån julaffär som mammis älskar , tittar där sen hem :D Sen ska jag o baby laga ngn mat o kanske titta film o mysa :D Längesen jag var hemma hos han :( Så det ska bli jättemysigt ! Nu ska jag kila :D !


Sandy :D
Snart är det jul!! Pussen på det ! ;P





Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0