God morgon !

Helloj :D !

Har precis kommit hem från babyliciooous nu , han skulle iväg och jobba imorse så jag tänkte att då kan ja lika bra åka hem i tid ;P Jag gick upp kl 07.30 :) gick till tåget som gick 08.25 , ska jobba sen  kl 12 så tänkte att det kanske va skönt att komma hem i tid innan jag börjar jobba :D Jag skulle egentligen jobbat 11-14 men jag fick byta pass tll 12-17 istället ;D men det gör inget då får jag bara ngra extra timmar.
Efter jobb kmr förhoppningsvis baby hem till mej , hoppashopppas :D


Satt uppe till typ 02.00 igår och spelade xbox Madagascar 2 ;P Haha , jag fastnade i det , kund einte sluta spela så jag klarade nästan av hela spelet igår ;P Spelade från 9-10 tiden ngt till 2 :D. Det är nog säkert ett spel så för typ 10 åringar , men då passar det mej bra :D Testade att spela guitar hero sist ja va hemma hos baby , det gick inte , jag blev galen efter bara fem sek. o la ifrån mej den där jävla saken , Förlåt baby ! :D  Han blev lite ledsen för att han hade sletit för att få hem det dära från sin bror och så får han hem det o jag spelar bara fem sek, och blir sur ;P hihi kanske får testa på det ngn annan dag när jag inte får pms-ryck :D

Nu ska jag lägga mej framför tvn och slappa tills jag ska jobba
Förresten ska bilder sen i torsdags på vår lilla låsseslussevaka kmr snart :D
Ikväll kanske ? ;P

Julis :D



Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0