Avslutning :P

Hej hej ,
Har nyss varit duktig o diskat och dammsugat som mamma sa till mej :D Har legat och sovit typ ända sen jag kom hem, har haft lite huvudvärk :( !:/ Är så tröött nu så att jag längtar bara till lov , vilket är imon !! :D Det ska bli såå sköönt att komma ifrån skolan efter allt som hänt på sistone ;/ Men vi hoppas att det blir bättre efterlovet då alla fått vila upp sej :D

Började skolan halv 9 imorse , skulle tagit bussen 10 över 7 imorse , men jag vaknade 07.30 :S bah!! Tog mej upp snabbt som attan tog på mej , stack iväg för att gå till tåget som gick 10 i annars ahde jag inte hunnit till skolan , men jag hann med tåget :D Så jag kom i tid !! . Började dagen med vå "underbara" balett , Gick inte bra alls , hade verkligen ingen bra dag idag på dansen ,! sen hade vi svenska redovisningar , sen lunch och kl 12 gick vi till donan för att få vår extra tid på engelskan så att vi kunde bli klara , och det blev jag sköönt!!; efter eng gick vi till matten för att få reda på våra resultat på matte nationella , JAG FICK "tYP" GODKÄNT  , man skulle ha 19 poäng o jag fick 22 , det anser jag faktiskt bra :D men ska göra ett prov till , får jag g på det så har jag klarat matte a :D Såå sköönt !!! vill bara bli av med det , så det blir lite plugg i matte på lovet , ska försöka alla fall :/

Nu ska jag o bebban hämta mamma o  handla lite gotte till tåget imon , och hårfärg till baby <3 Längtar till imon som in i bomben :D  Lägger upp bilderna sen igår när jag kmr hem ;)

Sandyliciooous
S


Take care // Sandy
liciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0