Älskling <3

<3
JAG ÄLSKAR DEJ <3

Skulle egntligen hem till min älskling idag, men känner mej helt krasslig, varm, frösen och skittrött .
Så jag stannade hemma, ;D Så får åka hem till han och myspysa med doddsi imon istället !!


Detta är nog den bästa killen man kan hitta på denna jorden , allt du gör,allt som du säger , du är så underbar baby (L) Jag vet om att jag inte är den bästa flickvännen man kan ha, men jag kan jue alltid bättra mej, och jag lovar dej att det ska jag göra <3 , det är bara så mkt nu i skolan och överallt , du får inte tro att jag glömmer bort dej elr så , du finns i mina tankar hela tiden ,lille doddi ;P Satt och tänkte på det innan att du och jag har snart varit tilsammans
i 2 år och 4 månader den 26 dec. så vi har vatt tillsammans 2 år 3 månader och 7 dagar nu ;P baha :D Älskar när man tänker på dem första dagarna vi träffades , när jag och sabbe va hemma hos dej o kollade film , du hade städat såå fiint för att jag skulle komma (a) och jag som vet nu att du hatar att städa thih * söthuve! :D  glömmer aldrig hur söt du var när du satt utanför dej när du skulle möta upp mej o sabbe :D Och jag nannade myspys hemma hos dej den natten;P Elr när du sov hos mej första ggn , myspyyyys (L) ;P hihi :D alla ggr vi festat tillsammans , dansat
haft roligt ! och kan inte fatta att det är du och jag idag !:D Är såå sjukt glad , Det finns verkligen ingen som e som du ! om du bara hade kunna förstå det själv :D Att du är unik;P Min doddsi :D O ja jag vet ej ens hur jag började kalla dej DODDI :D men du kmr alltid vara min doddi , som en liten bamse elr ngt , en krambamse :D <3 Vill bara kraama dej nu , och pussa på dej , och säga att jag älskar dej , Längtar efter en semester tillsammans med dej , det hade vatt så myspyyyys (L) Mitt nyårslöfte e att spara pengar (A) Till en resa till oss  :P

Du är allt baby <3 Jag vill alltid vara din , alltid !! Jag älskar dej doddi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0